Безкоштовний чай та вода: на вокзалі у Харкові з'явилися "ангели" в помаранчевих жилетах

Безкоштовний чай та вода: на вокзалі у Харкові з'явилися "ангели" в помаранчевих жилетах.

Безкоштовний чай та вода: на вокзалі у Харкові з'явилися "ангели" в помаранчевих жилетах. Фото: Укрзализныця

Транспорт та інфраструктура
25 березня 13:01

Після кібератаки на сервіси Укрзалізниці, каси та вокзали працюють у посиленому режимі. Для пасажирів, які прийшли купити квитки, на вокзалах у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові та Львові організували безкоштовний чай та воду.

Про це повідомили у залізничній компанії.

Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Станом на 12:00 25 березня, продаж квитків на всі поїзди, у тому числі міжнародні, у касах здійснюється виключно на найближчі дві доби: 25 та 26 березня.

За інформацією Укрзалізниці, на найбільших вокзалах країни, зокрема Харкова, черги до кас не перевищують 10 осіб на одного касира. У Києві, враховуючи найбільший пасажиропотік у країні, кількість пасажирів у черзі сягає 15-20 осіб.

Для пасажирів, які прийшли купити квитки, на вокзалах у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові та Львові організували безкоштовний чай та воду.

Безкоштовний чай та вода: на вокзалі у Харкові з'явилися "ангели" в помаранчевих жилетах.Безкоштовний чай та вода: на вокзалі у Харкові з'явилися "ангели" в помаранчевих жилетах. Фото: Укрзализныця

На найбільших вокзалах працюють помічники - вокзальні "ангели", їх легко знайти завдяки помаранчевому одязі. Вони проконсультують та нададуть необхідну допомогу при необхідності.

"Нагадаємо, що квитки в касах пріоритетно продаємо військовим, людям похилого віку та пасажирам з дітьми", - попередили в УЗ.

У залізничній компанії запевнили, що поїзди курсують за графіком.

"Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджені в резервному форматі. Залізниця продовжує рух, незважаючи на фізичні атаки по інфраструктурі, не зупинити її і найпідлішими кібератаками", - кажуть в Укрзалізниці.

Повернення квитків на поїзди в поточну добу здійснюється за попереднім алгоритмом: за годину до відправлення рейсу необхідно надіслати електронною поштою services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка і контактний номер телефону.

"Ми опрацюємо заявку на повернення протягом 3 діб з моменту поновлення роботи систем", - кажуть в УЗ.

Нагадаємо, онлайн-системи Укрзалізниці 23 березня зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем продовжується. Фахівці "Укрзалізниці" тісно співпрацюють із кібердепартаментом Служби безпеки України. У компанії впроваджено протоколи резервування.

Читай всі новини Харкова в Facebook і підписуйся на нас в Instagram і Viber.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах