Безкоштовний чай та вода: на вокзалі у Харкові з'явилися "ангели" в помаранчевих жилетах. Фото: Укрзализныця
Після кібератаки на сервіси Укрзалізниці, каси та вокзали працюють у посиленому режимі. Для пасажирів, які прийшли купити квитки, на вокзалах у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові та Львові організували безкоштовний чай та воду.
Про це повідомили у залізничній компанії.
Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Станом на 12:00 25 березня, продаж квитків на всі поїзди, у тому числі міжнародні, у касах здійснюється виключно на найближчі дві доби: 25 та 26 березня.
За інформацією Укрзалізниці, на найбільших вокзалах країни, зокрема Харкова, черги до кас не перевищують 10 осіб на одного касира. У Києві, враховуючи найбільший пасажиропотік у країні, кількість пасажирів у черзі сягає 15-20 осіб.
Для пасажирів, які прийшли купити квитки, на вокзалах у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові та Львові організували безкоштовний чай та воду.
На найбільших вокзалах працюють помічники - вокзальні "ангели", їх легко знайти завдяки помаранчевому одязі. Вони проконсультують та нададуть необхідну допомогу при необхідності.
"Нагадаємо, що квитки в касах пріоритетно продаємо військовим, людям похилого віку та пасажирам з дітьми", - попередили в УЗ.
У залізничній компанії запевнили, що поїзди курсують за графіком.
"Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджені в резервному форматі. Залізниця продовжує рух, незважаючи на фізичні атаки по інфраструктурі, не зупинити її і найпідлішими кібератаками", - кажуть в Укрзалізниці.
Повернення квитків на поїзди в поточну добу здійснюється за попереднім алгоритмом: за годину до відправлення рейсу необхідно надіслати електронною поштою services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка і контактний номер телефону.
"Ми опрацюємо заявку на повернення протягом 3 діб з моменту поновлення роботи систем", - кажуть в УЗ.
Нагадаємо, онлайн-системи Укрзалізниці 23 березня зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем продовжується. Фахівці "Укрзалізниці" тісно співпрацюють із кібердепартаментом Служби безпеки України. У компанії впроваджено протоколи резервування.
Читай всі новини Харкова в Facebook і підписуйся на нас в Instagram і Viber.