Як запобігти шахрайству: огляд послуг від Київстар - фото
Фейкові скриншоти про оплату товару, дзвінки від «працівників» банку з проханням назвати дані карти, підробка сайтів для омани людей — все це лише короткий список способів, які використовують шахраї з метою викрасти ваші гроші або важливі дані. Від дій зловмисників не застраховані й власники бізнесу, проте шанси зменшити ймовірність такої зустрічі все ж є. Розкажемо про послуги від Київстар для підприємців, які захистять від дій шахраїв.
Скоринг — це інструмент фінансової перевірки клієнтів, який допоможе зрозуміти, яка ймовірність того, що клієнт поверне борг, кредит, гроші за страховий поліс тощо. Головна мета послуги — покращити перевірку майбутніх клієнтів компанії та запобігти фінансовим втратам. Працює це так:
Інструмент можна також використовувати в комплексі з іншими методами аналізу та оцінки платоспроможності та відповідальності користувача.
Антифрод — це послуга з оцінки фінансових операцій та дій клієнтів на сайті задля уникнення шахрайства. Київстар аналізує SIM-картку користувача та визначає, як довго людина користується сім-картою, чи не була вона відновлена, вкрадена чи переактивована. Порядок дій для використання послуги:
AntiDDos від Київстар — це багаторівневий захист інтернет-ресурсів клієнта від DDoS-атак. ПЗ підключається до інтернет-каналу, аналізує трафік протягом 14 – 30 днів, моніторить структуру трафіку та перенаправляє трафік на очищення, як тільки помічає відхилення. AntiDDos забезпечує 100% перевірку всього DNS-трафіку, захищає від DDoS-атак третього, четвертого та сьомого рівнів, об’ємних та SSL Renegotiation/HTTP атак. Система є автоматичною та не потребує стороннього втручання.