У Харківобленерго відкривають Центр розгляду скарг

У Харківобленерго відкривають Центр розгляду скарг. Фото: borgexpert.com

У Харківобленерго відкривають Центр розгляду скарг. Фото: borgexpert.com

Комуналка
28 березня 12:51

З 1 квітня 2025 року в АТ "Харківобленерго" почне роботу новий структурний підрозділ – Центр розгляду скарг.

Він займатиметься вирішенням звернень споживачів щодо захисту їхніх прав та законних інтересів.

Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Про це повідомили в "Харківобленерго".

Навіщо створили Центр розгляду скарг?

Ініціатором створення нового підрозділу стала Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Головна мета – покращення взаємодії між АТ "Харківобленерго" та споживачами електроенергії.

Як працюватиме новий підрозділ?

Фахівці Центру діятимуть за удосконаленою процедурою, що передбачає:

  • об’єктивний та неупереджений розгляд звернень;
  • взаємодію із Сектором НКРЕКП у Харківській області;
  • співпрацю з центральним апаратом НКРЕКП.

При цьому звичайні звернення, які не є скаргами, розглядатимуться у загальному порядку.

Створення Центру дозволить більш ефективно вирішувати проблеми, пов’язані з електропостачанням. Споживачі зможуть отримати більш якісний і швидкий розгляд своїх скарг.

Читай всі новини Харкова в Facebook і підписуйся на нас в Instagram і Viber.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах