У Харківобленерго відкривають Центр розгляду скарг. Фото: borgexpert.com
З 1 квітня 2025 року в АТ "Харківобленерго" почне роботу новий структурний підрозділ – Центр розгляду скарг.
Він займатиметься вирішенням звернень споживачів щодо захисту їхніх прав та законних інтересів.
Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Про це повідомили в "Харківобленерго".
Ініціатором створення нового підрозділу стала Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Головна мета – покращення взаємодії між АТ "Харківобленерго" та споживачами електроенергії.
Фахівці Центру діятимуть за удосконаленою процедурою, що передбачає:
При цьому звичайні звернення, які не є скаргами, розглядатимуться у загальному порядку.
Створення Центру дозволить більш ефективно вирішувати проблеми, пов’язані з електропостачанням. Споживачі зможуть отримати більш якісний і швидкий розгляд своїх скарг.
Читай всі новини Харкова в Facebook і підписуйся на нас в Instagram і Viber.