Безкоштовно з будь-якого оператора: у Харківводоканалі з'явився ще один номер телефону для звернень

У Харківводоканалі з'явився ще один номер телефону для звернень.

У Харківводоканалі з'явився ще один номер телефону для звернень. Фото: freepik.com/@storyset

Комуналка
26 сiчня 09:13

До диспетчерської КП "Харківводоканал" тепер можна звертатися за телефоном: +38 (057) 725-57-57, який доступний безкоштовно з усіх мобільних операторів та стаціонарних телефонів.

Також продовжує працювати короткий номер 15-33 (не більше Харкова), повідомили на підприємстві.

Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

За словами директора Департаменту інформаційних технологій підприємства Володимира Говорухи, нововведення дозволить абонентам, які виїхали з Харкова, дзвонити до диспетчерської служби цілодобово.

"За цим номером можна передати заявку на ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення, з'ясувати причину відсутності води, уточнити стан особового рахунку та вирішити будь-які питання, пов'язані з роботою підприємства. Тобто можна вирішити всі питання телефоном з будь-якої точки України та інших країн. Ми намагаємося йти в ногу з часом та регулярно покращувати якість обслуговування наших абонентів", – сказав Володимир Говоруха.

Читай всі новини Харкова в Facebook і підписуйся на нас в Instagram і Viber.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах