Чи потрібно харків'янам повірити прилади обліку води – роз'яснення "Харківводоканалу". Фото: Getty Images/deepblue4you
У КП "Харківводоканал" пояснили, чи потрібно харків'янам повіряти прилади обліку води, поки йде війна, і куди звертатися за заміною лічильників, що вийшли з ладу.
Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
4 червня 2023 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України "Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах військового та надзвичайного стану" від 07.04.2023 № 440.
"Вказаним документом встановлено, що на територіях можливих бойових дій, до яких входить і Харківське міське територіальне товариство, терміни перевірки лічильників відкладаються на період шість місяців з дати завершення або припинення бойових дій", - наголосили на підприємстві.
У "Харківводоканалі" нагадали, що підприємство безкоштовно встановлює прилади обліку гарячої, питної води, або змінює лічильники, що вийшли з ладу, а також проводить їх періодичну перевірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) наступним категоріям громадян:
(057) 707-58-51,
+38 0 800 40-15-33
Для початку роботи необхідно знайти чат-бот, натиснути "СТАРТ", вибрати завдання та розпочати листування у передбаченому режимі за допомогою команд.
Щоб її сформувати, потрібно знати номер особового рахунку та прізвище абонента, зазначене у квитанції про оплату.
Приклад:/1=905614: Іваненко, де 905614 – номер особового рахунку, Іваненко – суворо збігається з прізвищем, що вказано у квитанції.
В результаті цього запиту ви дізнаєтеся ID номера своїх лічильників, необхідних для передачі показань.
Щоб правильно скласти запит, потрібно знати не тільки номер особового рахунку та прізвище абонента, зазначене у квитанції про оплату, але й ID номера своїх лічильників, які відображаються у відповідь на команду/1=
Коли вам прийде відповідь від чат-бота про стан особового рахунку, він міститиме ID номера лічильників приладів обліку, і ви зможете надіслати команду за зразком.
Приклад:/2 = 905614: Іваненко555555-63,777777-42, де 905614 - номер особового рахунку, Іваненко - суворо збігається з прізвищем, що значиться в квитанції, 555555 - ID номер першого лічильника, 63, 777777 - ID номер другого лічильника, 42 - показання другого.
Якщо лічильників більше двох, вони вказуються далі через кому, за схемою: номер лічильника – показання.
Потрібно відправити повідомлення у форматі/3=905614: Іваненко, де 905614 – номер особового рахунку, Іваненко – суворо збігається з прізвищем, що значиться у квитанції.
Показання приладів обліку води необхідно щомісяця передавати до КП "Харківводоканал" до 20 числа за поточний місяць. Прийом показань лічильників по холодній та гарячій воді здійснюється через інтернет – від зареєстрованих на офіційному сайті користувачів. Також показання водомірів можна передати в автоматичному режимі цілодобовим телефоном при прийомі показань водомірів
Довідка за телефонами:
"КП "Харківводоканал" за заявою споживачів здійснює взяття на абонентський облік у тижневий термін квартирних засобів обліку холодної води, відповідно до вимог п. 32 "Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води та водовідведення", затвердженої постановою Кабінету Міністрів. України 21.07.2005 № 630. Для встановлення приладів обліку води достатньо звернутися до будь-якої спеціалізованої організації, яка має дозвіл на проведення монтажних робіт та ліцензію на виконання проектних робіт. та гарячої води у квартирі з дати їх опломбування представниками КП "Харківводоканал", КП "ХТМ" (ПАТ "ТЦРП") або ТОВ "КП "Вода" (якщо абонент звернувся до цієї організації)", - додали у КП.
Читай всі новини Харкова в Facebook і підписуйся на нас в Instagram і Viber.