Харків'ян просять не перенаванажувати кол-центр обленерго

Харків'ян просять не перенаванажувати кол-центр обленерго.

Харків'ян просять не перенаванажувати кол-центр обленерго. Фото: t1news.tv

Комуналка
15 липня 2022 12:58

З 24 лютого фахівці кол-центру "Харківобленерго" працюють у надзвичайному режимі. Харків‘ян та мешканців області просять не перенавантажувати кол-центр, а натомість користуватися електронними сервісами.

Про це повідомили в АТ "Харківобленерго".

Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Як розповіли в обленерго, у кол-центрі працюють звичайні жінки. З початком бойових дій вони, як і всі, ховалися від російських ракет та снарядів у бомбосховищах, переїздили, рятуючи дітей, у більш безпечні райони, намагалися налагодити своє життя в евакуації або, прийнявши рішення залишитися, вчилися жити під обстрілами. Та разом з тим не переставали працювати.

"З перших днів війни і до сьогодні наш телефонний ланцюжок "споживачі – обленерго" жодного разу не обірвався. Ми працюємо у надзвичайному, дуже виснажливому режимі. Окрім навантаження через велику кількість дзвінків, нам доводиться стикатися з тими питаннями, яких не було до війни. Перші два місяці російської агресії нашим фахівцям взагалі доводилося працювати у якості психологів, хоча вони й самі знаходилися у стресових умовах", – розповіли в обленерго,.

Оператори мали можливість працювати віддаленно. Іноді доводилося приймати дзвінки прямо із бомбосховищ, а поняття робочий чи неробочий час майже зникло. Кількість дзвінків під час війни залежить від багатьох факторів, зокрема від інтенсивності ворожих обстрілів. Так, у березні було понад 84 тисячі дзвінків, у квітні – 42 тисячі, а в липні тільки за перший тиждень – понад 27 тисяч.

"Люди телефонують з приводу відновлення електропостачання після прильотів, повідомляють про провислі проводи або згорілі лічильники. Телефонують також споживачі, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях. Намагаємося знайти відповіді на всі питання та допомогти кожному", – кажуть на підприємстві.

Енергетики розповіли, що кол-центр приймає надзвичайну кількість дзвінків та електронних листів від харків‘ян з вдячністю за відновлення електропостачання, а також звернулися до харків‘ян та мешканців області з проханням надавати пріоритет електронним сервісам обленерго:

"Навантаження на телефонні лінії "Харківобленерго" надзвичайне. Тому якщо треба передати показання лічильників, повідомити про знеструмлення або дізнатися, коли буде відновлено електропостачання, скористуйтеся, будь ласка, мобільним додатком "Харенерго", особовим кабінетом на сайті товариства, чат-ботами у Viber або Telegram. Подумайте про тих, хто зараз, можливо, у небезпеці і намагається додзвонитися, щоб повідомити про аварійну ситуацію або пожежу".

Читай всі новини Харкова в Facebook і підписуйся на нас в Instagram і Viber.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах