Платежі за електроенергію, перераховані харків'янами через "Мегабанк", не доходять постачальника

Платежі за електроенергію, перераховані харків'янами через "Мегабанк", не доходять постачальника - фото

Платежі за електроенергію, перераховані харків'янами через "Мегабанк", не доходять постачальника - фото

Комуналка
05 травня 2022 23:03

Гроші за електричну енергію, перераховані харків'янами через АТ "Мегабанк" або мобільний додаток todobank, на рахунок приватного акціонерного товариства "Харківенергозбут" не сягають вже другого місяця.

Про це 5 травня постачальник електроенергії повідомив у своєму Facebook.

"Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКУ від 14.03.2018 №312, оплата за електричну енергію вважається здійсненою після того, як на спецрахунок постачальника надійшла вся сума коштів. Отже, до отримання коштів від банку споживачі вважаються боржниками та порушниками умов договорів про постачання електричної енергії відповідно до статті 30 Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні", - переказ вважається завершеним з моменту зарахування суми переказу на рахунок одержувача або її видачі йому у готівковій формі", - кажуть у "Харківенергозбуті" .

Щоб не допустити негативних наслідків, передбачених умовами договорів про постачання електричної енергії, у зв'язку з несвоєчасною оплатою, постачальник електроенергії рекомендує споживачам вимагати від банківської установи належного виконання зобов'язань щодо своєчасного перерахування грошей, керуючись чинним законодавством України.

"Реалізувати своє право на оскарження дій банківської установи можливо шляхом звернення на гарячу лінію банківської установи або на офіційний сайт Національного банку України в розділі "Захист прав споживачів" з можливістю онлайн моделювання скарги та подальшим викладом змісту звернення (за посиланням). Питання щодо несвоєчасного перерахування коштів також знаходить своє вираження у негативних відгуках споживачів на адресу АТ "Мегабанк", - повідомили у "Харківенергозбуті".

Тому постачальник електроенергії вимагає споживачів платити за світло через системи електронних платежів інших банків:

  • сайт, особистий кабінет або мобільний додаток "ПриватБанк";
  • сайт, особистий кабінет або мобільний додаток "Ощадбанк";
  • сайт, особистий кабінет або мобільний додаток EasyPay;
  • сайт чи відділення "Укрпошти";
  • мобільний додаток "Харенерго".

Раніше у "Харківенергозбуті" інформували, що "Мегабанк" не перераховує гроші споживачів з початку квітня.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах