У Харкові планують запровадити сервіс "Єдина квитанція", який замінить схожу послугу від визнаного неплатоспроможним "Мегабанку".
Відповідне рішення було ухвалено 30 квітня на позачерговій сесії міськради.
Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Міська рада внесла зміни до Програми економічного та соціального розвитку Харкова на 2024 рік.
Згідно з рішенням, до основних завдань економічного та соціального розвитку Харкова на 2024 рік додали удосконалення платіжної інфраструктури міста, що, зокрема, передбачає впровадження сервісу "Єдина квитанція". Новий сервіс дозволить покращити платіжну дисципліну та створити зручні умови для оплати спожитих послуг.
"У нас була єдина квитанція, але вона належала Мегабанку, який, на жаль, вже не працює. Це завдає багато незручностей харків'янам. Люди запитували мене, чи можна повернути єдину квитанцію. Тому сподіваюся, що ми зможемо її запровадити", – сказав міський голова Ігор Терехов.
Положення про сервіс "Єдина квитанція" та комплекс заходів щодо його впровадження буде затверджено рішенням виконавчого комітету міськради.