Укрзалізниця запустила власний мобільний додаток: для чого він потрібен. Фото: uz-vezemo.com
Відсьогодні, 11 липня, для пасажирів Укрзалізниці працює мобільний застосунок, у якому будуть продавати квитки та надавати важливу інформацію.
Нагадаємо, у липні Укрзалізниця провела тестовий запуск свого застосунку, який пройшов вдало. Тепер додаток доступний усім пасажирам. Завантажити його можна через AppStore чи Google Play Market.
Допоможіть журналістам Vgorode.ua виконувати свою роботу. Підтримайте фінансово >>> ❤Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Як зазначив голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін, запуск власного застосунку допоможе компанії залишатися на зв’язку з пасажирами та оперативно інформувати їх про зміни у рейсах, оновлення графіків тощо. Також у застосунку можна купити квитки на поїзд без зайвих комісій. З часом, за словами Камишіна, у додатку з'явиться новий функціонал, Укрзалізниця над цим працює.
У додптку "Укрзалізниці" ви зможете:
Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок і співпрацює з Mastercard, тож вартість квитків для пасажирів буде більш вигідною, ніж на інших порталах, бо будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні. Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат.
Укрзалізниця продовжує діджиталізацію і планує розробити новий сайт, єдиний портал бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів (наприклад, перевезення авто у вагоні, послуга вокзальних портерів, пошук загублених речей, бронювання лаунжу та інше).
Нагадаємо, раніше Vgorode писав, що нещодавно Укрзалізниця запустила окремий сайт з усією інформацією про міжнародні перевезення. Це вирішили зробити через високий попит на пересування між країнами.