Визнано неплатоспроможним: як отримати свої гроші вкладникам Мегабанку

Як отримати свої вклади із визнаного неплатоспроможним Мегабанку.

Як отримати свої вклади із визнаного неплатоспроможним Мегабанку.

Події
30 червня 2022 17:35

З 21 червня 2022 року Фонд гарантування вкладів розпочав виплату коштів вкладникам АТ «Мегабанк» за депозитами, термін дії яких закінчився до 2 червня 2022 року, та за договорами банківського рахунку.

Виплати відбуваються відповідно до норми, яка діє протягом воєнного стану в Україні та трьох місяців з дня її припинення. Вона гарантує відшкодування коштів у повному розмірі вкладу, включаючи відсотки, нараховані на кінець дня 2 червня 2022 року, повідомили у Фонді гарантування вкладів.

Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Вклади в іноземній валюті відшкодовуються у гривні за курсом НБУ, встановленим до кінця дня 02 червня 2022 року.

Виплати коштів вкладникам здійснюють через банки-агенти Фонду, підключені до Автоматизованої системи виплат Фонду. Отримати відшкодування вкладники можуть безпосередньо у відділенні одного з банків-агентів Фонду:

Також це можна зробити дистанційно без фізичного відвідин відділення банку. Дистанційні виплати здійснюють 4 банки-агенти:

АТ КБ "Приватбанк",

АБ «Укргазбанк»,

Акціонерний банк «Південний »,

АТ «ПУМБ».

Інформацію про порядок здійснення банками дистанційних виплат можна дізнатись, перейшовши за посиланням у назві кожного банку.

Для отримання коштів у відділенні будь-якого із зазначених банків-агентів вкладникам необхідно звернутися до відділення з паспортом або іншим документом, що засвідчує особу.

Фізичні особи – резиденти додатково пред'являють документ, виданий відповідним контролюючим органом, що засвідчує їх реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім осіб, у паспорті яких контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером або до паспорта внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків або територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків/внесено запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків

Відшкодування на підставі довіреності

Відшкодування на підставі довіреності здійснюється при наданні представником вкладника паспорта або іншого документа, що засвідчує його особу, та довіреності (нотаріально завіреної копії довіреності).

Фізичні особи – резиденти додатково пред'являють документ, виданий відповідним контролюючим органом, що засвідчує їх реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім осіб, у паспорті яких контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта або до паспорта внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків), або територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків/внесено запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки ").

Відшкодування батькам або опікунам дитини, яка не досягла 14 років, або опікунам недієздатних

Відшкодування батькам (усиновлювачам) або опікунам малолітньої особи (дитини, яка не досягла 14 років), опікунам (піклувальникам) особи, визнаної недієздатною, здійснюється при пред'явленні законним представником документів, що дозволяють ідентифікувати вкладника та його законного представника, а саме:

  • свідоцтва про народження вкладника чи іншого документа, що засвідчує особу вкладника,
  • паспорта чи іншого документа, що засвідчує особу законного представника.

Опікун (піклувальник) також має пред'явити документ, що підтверджує статус законного представника вкладника.

Якщо вкладник та його законний представник є резидентами, додатково подаються документи, видані відповідними контролюючими органами, що засвідчують їх реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (або паспорт, у якому контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) і номером паспорта або до якого внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків), або територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків/внесено запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки паспорт проставлено слово "відмова").

Отримання коштів на підставі свідоцтва про право на спадщину

Для отримання коштів на підставі свідоцтва про право на спадщину спадкоємцям спочатку необхідно надати до Фонду:

  • підписану заяву про виплату гарантованої суми відшкодування;
  • засвідчену особистим підписом спадкоємця вкладника копію паспорта або іншого документа, що засвідчує особу спадкоємця вкладника, - з інформацією про прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), серію (за наявності), номер, найменування або код видавшого документа органу, дату видачі;
  • копію документа, виданого контролюючим органом, що засвідчує реєстрацію спадкоємця вкладника у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, або копію сторінки паспорта, в якому контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта, або якщо у паспорті внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків або копія паспорта у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, в якому територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесено запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків ).
  • оригінал чи нотаріально засвідчену копію документа, що дає право на отримання відшкодування на правах спадщини;
  • нотаріально засвідчену копію довіреності – у разі звернення до Фонду представника спадкоємця вкладника.

"Звертаємо увагу, що копії документів мають бути чіткими!" – попередили у Фонді гарантування вкладів.

Додаткову інформацію можна отримати за номерами телефонів:

  • «Гарячої лінії» Фонду гарантування вкладів фізичних осіб»:
  • 0 800-308-108 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України),
  • 044-333-36-55 (згідно з тарифами оператора зв'язку);
  • інформаційно-консультаційного центру Фонду: (044) 333-35-85 (згідно з тарифами оператора зв'язку);
  • АТ "МЕГАБАНК": 0-800-50-44-00.

Читай всі новини Харкова в Facebook і підписуйся на нас в Instagram і Viber.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах