Харків'яни можуть звернутися до органів соціального захисту двома способами. Фото: thepage.ua
У Харківському Департаменті соціальної політики приймають звернення електронною поштою та телефонним номером "15-62".
Як повідомили у Департаменті, за останні десять днів надійшло понад 900 звернень громадян.
Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Зокрема, 620 звернень, переважно з приводу соціальних виплат та допомоги, надійшло електронною поштою та понад 190 звернень - щодо надання пільг, оформлення довідки та допомоги внутрішньо переміщеним особам – через службу «15-62». На всі питання, наскільки можна, були дані роз'яснення.
Як повідомили у департаменті, особам, які залишили свої питання у службі «15-62», роз'яснення частково надаються телефоном. Крім того, за вказаний період консультації надали 132 громадяни, які звернулися до органів соціального захисту населення у соціальних мережах.
Також у департаменті нагадали, що уряд подовжив термін подання документів на отримання допомоги внутрішньо переміщеним особам. Для отримання виплат із березня допомогу потрібно оформити до 30 квітня. Крім того, звернули увагу на те, що заяву на отримання допомоги необхідно подавати саме до тих органів, де було оформлено довідку ВПО. Також найближчим часом це можна буде зробити через додаток «Дія», який зараз доопрацьовується.
«Якщо довідка оформлена в органах соціального захисту населення, ЦПАУ чи селищній раді, то заяву на допомогу ВПО слід подавати саме там. У разі повернення додому необхідно повідомити цей факт до органу, який видав довідку», - зазначили у департаменті.
Нагадаємо, зараз харків'яни можуть звернутися до органів соціального захисту двома способами:
Окрім того, актуальна інформація з питань соціального захисту населення публікується на сайті Департаменту соціальної політики.
Читай всі новини Харкова в Facebook і підписуйся на нас в Instagram і Viber.