У Харкові сьогодні, 21 серпня, знову діє соціальна послуга «Інватаксі». Її можуть замовити люди з інвалідністю І та ІІ груп із ураженням опорно-рухового апарату, які пересуваються на колісних кріслах. Послуга надається безкоштовно.
Про це повідомила прес-служба Харківської міськради.
Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
"З урахуванням дії військового стану внаслідок широкомасштабної збройної агресії російської федерації проти України скористатися транспортною послугою можна в межах міста Харкова до медичних, соціальних та реабілітаційних установ, адміністративних установ, залізничних та автовокзалів міста", - пояснили в Департаменті соціальної політики міськради.
Транспортна послуга працює за принципом простого таксі: від під'їзду будинку клієнта до місця призначення. Перевезення здійснюються спеціалізованими автомобілями, обладнаними підйомниками.
Кожен клієнт має право одержати до шести транспортних послуг (від одного об'єкта до іншого без додаткових заїздів) на місяць. Невикористані протягом місяця поїздки не переносяться в інший місяць та не передаються іншим клієнтам.
Заявки на кожну поїздку подаються по телефону диспетчерської служби щонайменше за дві доби до запланованої поїздки. Екстрені заявки можуть бути виконані за наявності вільного часу у графіку руху автомобілів або при збігу їх з іншими маршрутами.
Диспетчер приймає замовлення за телефоном:
- 067-572-31-05 щоденно з 9 до 15 (перерва з 12 до 12-45), крім вихідних.
Про зняття заявки клієнт повинен повідомити диспетчера не пізніше, ніж за 2 години до призначеного часу замовлення. У разі відмови від поїздки після подачі автомобіля до місця замовлення подорож вважається використаною. Клієнту необхідно чекати замовлений автомобіль у призначений час на вулиці у вказаному місці. До обов'язків водія не входить надання допомоги клієнту при пересуванні вулицею та будинками. Клієнту надається можливість перевозити вантаж вагою не більше 20 кг та габаритами не більше 50х50х50 см. За потреби клієнта можуть супроводжувати не більше 2-х помічників.
Реєстрацію клієнтів, роботу диспетчерської служби та координацію роботи з надання транспортних послуг здійснює відділ розвитку соціальних послуг Управління із соціальних питань за адресою:
- вул. Валентинівська, 23-г, каб. 51 (приймальний день – вівторок), e-mail: socuslugakh@ukr.net.
- Прийомні дні: Вівторок 9:00-15:00.
Для реєстрації як потенційного клієнта, який звернувся вперше за транспортною послугою, необхідно надати:
- заяву (Додаток 1);
- копію паспорта заявника у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з позначкою про місце реєстрації) або копію паспорта у формі пластикової картки з безконтактним електронним носієм типу ID-1 (лицьової та зворотної сторони);
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника (для заявника – власника паспорта у формі пластикової картки з безконтактним електронним носієм типу ID-1 зазначена довідка не надається);
- довідки МСЕК (медичного висновку для дітей з інвалідністю); копію індивідуальної програми реабілітації (для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю) або висновку ЛКК (для осіб з інвалідністю, група інвалідності яких встановлена до 1 січня 2007 року як безстрокова), що містить показання для забезпечення колісним кріслом.
При реєстрації необхідно мати при собі оригінали вищезгаданих документів.
Ознайомитись з більш детальною інформацією можна за посиланням.