З 22 лютого 2023 року в Харківській області стартував прийом заявок на грошову допомогу для людей, які втратили житло, кошти на існування або постраждали внаслідок воєнних дій, а також уразливим сім'ям ВПО.
Допомога надається від БФ "Право на захист" у партнерстві з чеською гуманітарною організацією "Людина в біді" за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ у справах Співдружності націй та розвитку Великобританії (FCDO, UK).
Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Зареєструватися можуть громадяни України, які підпадають під усі критерії програми грошової допомоги, а саме:
- Якщо особа не реєструвалася та не отримала фінансову допомогу у розмірі 2220 грн на особу на місяць від іншої гуманітарної організації;
- Якщо особа реєструвалася або отримала фінансову допомогу у розмірі 2220 грн на особу на місяць від іншої гуманітарної; організації (не від БФ "Право на захист") до 1 грудня 2022 року
- Домогосподарства, що мешкають у громадах, розташованих на відстані до 30 км від лінії фронту (Харківська область);
- Домогосподарства, які мешкають у громадах, нещодавно доступних або внесених до списку для обов'язкової евакуації;
- Домогосподарства, які проживають у громадах, що зазнали понад 8 обстрілів (принаймні один раз на добу, протягом 8 днів), або у населених пунктах, які зазнали принаймні одного інциденту обстрілу за останні 14 днів;
- Домогосподарства, що мешкають у громадах, де є серйозні перебої з водопостачанням, електрикою, мережевим (телефонним) покриттям та газом, що спостерігалися понад 12 годин на день щодня для більшості населення громади;
- Домогосподарства, які постраждали від обстрілу: сім'ї, що втратили або мають пошкоджене житло, їх засоби для існування (пошкоджений/втрачений магазин, ферма, худоба);
- Домогосподарства з ВПО, які були переміщені протягом останніх 30 днів;
- Домогосподарства з ВПО, які перемістилися більше 30 днів тому, але не раніше 24 лютого 2022 року, мають дохід менше 5400 грн на особу на місяць (протягом останніх 3 місяців) і відповідають хоча б одному з критеріїв уразливості:
- Домогосподарство ведеться однією особою ( включаючи як чоловіків, і жінок);
- Домогосподарства з літніми членами (55 років та старше);
- Домогосподарства з двома та більше дітьми; Домогосподарства з людьми з інвалідністю; Домогосподарства з вагітною та/або з дітьми до 2-х років.
Куди звертатися
Ознайомитися з детальною інформацією про умови та умови реєстрації на цю допомогу можна за посиланням на сайті.
Гаряча лінія з питань реєстрації на грошову допомогу:
- 0800750104 (у будні, з 09:00 до 18:00)
Актуальна інформація щодо реєстрації публікується також у телеграмах каналах:
- https://t.me/pinkharkiv
Про невідповідність критеріям уразливості особи буде поінформовано співробітником нашої організації після первинної співбесіди у пункті збору даних.
Як отримати допомогу
Для отримання допомоги бенефіціар повинен підписати заяву з проханням надати багатоцільову грошову допомогу та декларацію про склад домогосподарства, що відповідає критеріям програми. Бенефіціари своїм підписом підтверджують, що домогосподарство до якого вони належать, відповідає критеріям відповідності умовам програми та всі зазначені бенефіціари належать до одного домогосподарства.
Перелік основних документів, необхідних для реєстрації на отримання грошової допомоги
- Підписана заява з проханням надати багатоцільову грошову допомогу;
- Заповнена декларація про склад домогосподарства, підписана всіма членами домогосподарства;
- Паспорт громадянина України зразка 1994 року (у форматі книги) або у форматі ID-картки з випискою про місце реєстрації особи, а у разі відсутності паспорт громадянина України для виїзду за кордон з випискою про місце реєстрації особи;
- Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКВП) всіх членів домогосподарства (включаючи малолітніх дітей);
- Реквізити дійсного міжнародного номера банківського рахунку IBAN гривневої картки українського банку для отримання виплат (див. Рекомендації щодо безпеки банківських даних);
- Документи, що засвідчують відповідність критеріям реєстрації (свідоцтво про народження дитини/дітей, довідка ВПО, посвідчення/медична довідка у разі інвалідності, документи, що підтверджують пошкодження майна та право власності на нього тощо).
«Реєстрація (подання заявки на отримання допомоги) не гарантує отримання допомоги: заявки розглядаються комісією, яка визначає обґрунтованість заявки та відповідність домогосподарства та зареєстрованих осіб критеріям відповідності програми грошової допомоги», - уточнили у БФ «Право на захист».
Виплата допомоги
Грошова благодійна допомога виплачуватиметься одночасно відразу за 3 місяці на банківський рахунок кожному зареєстрованому члену домогосподарства окремо на його індивідуальний рахунок.
Кошти для неповнолітніх, інвалідів, недієздатних осіб, інтереси яких представляють інші, – отримують їх офіційні представники (батьки, опікуни, піклувальники, повірені особи тощо) за наявності відповідних документів.
З моменту першого візиту бенефіціара до виплати йому грошової допомоги становить до 8 тижнів.
Якщо довідку отримано в іншій області, то її потрібно оновити в органі соцзахисту області, де мешкає нині (де здійснюється реєстрація).