Як запобігти шахрайству: огляд послуг від Київстар

Як запобігти шахрайству: огляд послуг від Київстар - фото

Фейкові скриншоти про оплату товару, дзвінки від «працівників» банку з проханням назвати дані карти, підробка сайтів для омани людей — все це лише короткий список способів, які використовують шахраї з метою викрасти ваші гроші або важливі дані. Від дій зловмисників не застраховані й власники бізнесу, проте шанси зменшити ймовірність такої зустрічі все ж є. Розкажемо про послуги від Київстар для підприємців, які захистять від дій шахраїв.

Фінансовий скоринг

Скоринг — це інструмент фінансової перевірки клієнтів, який допоможе зрозуміти, яка ймовірність того, що клієнт поверне борг, кредит, гроші за страховий поліс тощо. Головна мета послуги — покращити перевірку майбутніх клієнтів компанії та запобігти фінансовим втратам. Працює це так:

  1. Ви отримуєте запит від користувача на отримання кредиту/позики/страховки тощо;
  2. Ви звертаєтесь до Київстар для перевірки споживача;
  3. Система Київстар автоматично аналізує мобільний номер клієнта;
  4. Київстар надсилає вам результат скорингу у вигляді балу;
  5. Ви вирішуєте працювати з клієнтом на основі скорингу.

Інструмент можна також використовувати в комплексі з іншими методами аналізу та оцінки платоспроможності та відповідальності користувача.

Антифрод

Антифрод — це послуга з оцінки фінансових операцій та дій клієнтів на сайті задля уникнення шахрайства. Київстар аналізує SIM-картку користувача та визначає, як довго людина користується сім-картою, чи не була вона відновлена, вкрадена чи переактивована. Порядок дій для використання послуги:

  1. Клієнт контактує з вами (реєструється на сайті, розраховується за товари/послуги чи звертається для отримання кредиту);
  2. Через API ви надсилаєте в Київстар запит для перевірки людини;
  3. Система Київстар автоматично аналізує SIM-картку клієнта та передає результат перевірки вам;
  4. Ви отримуєте відповідь по API та вирішуєте, працювати з користувачем надалі чи ні.

AntiDDos

AntiDDos від Київстар — це багаторівневий захист інтернет-ресурсів клієнта від DDoS-атак. ПЗ підключається до інтернет-каналу, аналізує трафік протягом 14 – 30 днів, моніторить структуру трафіку та перенаправляє трафік на очищення, як тільки помічає відхилення. AntiDDos забезпечує 100% перевірку всього DNS-трафіку, захищає від DDoS-атак третього, четвертого та сьомого рівнів, об’ємних та SSL Renegotiation/HTTP атак. Система є автоматичною та не потребує стороннього втручання.

Последние новости