Кому тепер платити за газ — роз'яснення "Харківгазу"

Кому тепер платити за газ харків'янам – роз'яснення "Харківгазу". || Ілюстрація: Vgorode

АТ "Харківгаз" відповів на запитання читачів "Vgorode" щодо змін, які відбулися для споживачів газу Харківської області.

Нагадаємо, споживачі Харківської області переходять на сервіси газопостачальної компанії "Нафтогаз України". Це сталося через перехід АТ "Харківгаз" до групи "Нафтогаз України".

Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

У зв'язку з цим АТ "Харківгаз" повідомляє, що продовжує доставляти газ споживачам Харківської області.

"АТ "Харківгаз" залишається Оператором ГРМ на території Харківської області, продовжує забезпечувати безаварійну та безперебійну роботу газових мереж та відновлювати пошкоджену ворогом інфраструктуру в деокупованих громадах. Особисті рахунки клієнтів та банківські реквізити ВАТ "Харківгаз" для оплати розподілу газу не змінилися. Компанія вкотре дякує кожній родині, кожному підприємству, які продовжують відповідально і вчасно розраховуватись за послуги АТ "Харківгаз"", - йдеться у повідомленні компанії.

У зв'язку з переходом АТ "Харківгаз" до групи "Нафтогаз" змінюються способи передачі показань лічильників для мешканців Харківської області.

Передати свідчення лічильників клієнти АТ "Харківгаз" можуть такими способами:

066-300-2-888 (Vodafone)

098-300-2-888 (Kyivstar)

093-300-2-888 (Lifecell)

"У зв'язку з інтеграцією Харківгазу до групи НАК "Нафтогаз України" змінюються способи передачі показань лічильників. Реквізити Харківгазу для оплати за розподіл газу не змінюються, особові рахунки також не змінюються. Переплата залишається на вашому особовому рахунку", - уточнили у компанії.

Також у "Харківгазі" нагадали, що у компанії тепер нова сторінка у Фейсбуці для комунікації з клієнтами:

"Інші сторінки не актуальні та не висвітлюють достовірну інформацію про діяльність компанії", - наголосили в Харківгазі.

 

Последние новости