У харків'ян можуть виникати труднощі із дзвінками до інформаційно-диспетчерської служби «15-62», коли знеструмлено місто та обладнання мобільних операторів. Але є кілька способів звернутися по допомогу.
Про це повідомили у Харківській міській раді.
Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Заявку можна подати через:
- сайт «1562» (якщо не виходить з дому, можна прийти до найближчого «пункту незламності», де є доступ до інтернету (зв'язку);
- при перевантаженні ліній із 1 грудня тимчасово вводиться гаряча лінія «15-35»;
- за телефоном «15-62» зі стаціонарного або мобільного телефонів («Київстар», «Vodafone» – безкоштовні дзвінки, «Lifecell» – за тарифами мобільного оператора);
- за телефоном: (057) 760-70-62.
За екстреною медичною допомогою за відсутності електропостачання в умовах військового стану можна звернутися з мобільного або стаціонарного телефону за номерами:
- «103»,
- «112»,
- «101»,
- «102«.
Також працюють резервні номери оперативно-диспетчерської служби центру екстреної медичної допомоги мобільного чи стаціонарного телефонів:
- (050) 040-03-76;
- (050) 040-05-21;
- (050) 040-09-34;
- (095) 040-04-47;
- (067) 540-13-52;
- (067) 543-13-10;
- (063) 950-93-33;
- (093) 288-23-58.
Для людей з вадами слуху та мови:
- (098) 044-81-03.
Крім того, можна набрати номери оперативно-диспетчерської служби через Viber, Telegram, WhatsApp:
- (050) 308-75-98,
Skype:
- 103кг.
Ще є можливість звернутися до пунктів постійного чи тимчасового базування бригад екстреної медичної допомоги, поліції, ДСНС, «пунктів незламності», до найближчої лікарні чи зупинити автомобіль швидкої, поліції, пожежників та попросити про допомогу.
Нагадаємо, що також контакти для зв'язку при відключенні електропостачання надали у АТ «Харківобленерго». За даними компанії, щодня та цілодобово працює кол-центр:
- (057) 34-24-413;
- (067) 23-40-413;
- (063) 05-40-413;
- (050) 05-40-413.
Також у AppStore та Google Play можна завантажити мобільний додаток Харенерго.