У Харківобленерго відкривають Центр розгляду скарг

У Харківобленерго відкривають Центр розгляду скарг. Фото: borgexpert.com

З 1 квітня 2025 року в АТ "Харківобленерго" почне роботу новий структурний підрозділ – Центр розгляду скарг.

Він займатиметься вирішенням звернень споживачів щодо захисту їхніх прав та законних інтересів.

Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Про це повідомили в "Харківобленерго".

Навіщо створили Центр розгляду скарг?

Ініціатором створення нового підрозділу стала Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Головна мета – покращення взаємодії між АТ "Харківобленерго" та споживачами електроенергії.

Як працюватиме новий підрозділ?

Фахівці Центру діятимуть за удосконаленою процедурою, що передбачає:

При цьому звичайні звернення, які не є скаргами, розглядатимуться у загальному порядку.

Створення Центру дозволить більш ефективно вирішувати проблеми, пов’язані з електропостачанням. Споживачі зможуть отримати більш якісний і швидкий розгляд своїх скарг.

Последние новости