З 1 квітня 2025 року в АТ "Харківобленерго" почне роботу новий структурний підрозділ – Центр розгляду скарг.
Він займатиметься вирішенням звернень споживачів щодо захисту їхніх прав та законних інтересів.
Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Про це повідомили в "Харківобленерго".
Навіщо створили Центр розгляду скарг?
Ініціатором створення нового підрозділу стала Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Головна мета – покращення взаємодії між АТ "Харківобленерго" та споживачами електроенергії.
Як працюватиме новий підрозділ?
Фахівці Центру діятимуть за удосконаленою процедурою, що передбачає:
- об’єктивний та неупереджений розгляд звернень;
- взаємодію із Сектором НКРЕКП у Харківській області;
- співпрацю з центральним апаратом НКРЕКП.
При цьому звичайні звернення, які не є скаргами, розглядатимуться у загальному порядку.
Створення Центру дозволить більш ефективно вирішувати проблеми, пов’язані з електропостачанням. Споживачі зможуть отримати більш якісний і швидкий розгляд своїх скарг.