У Харкові запровадили сервіс "Єдина квитанція міста Харкова" – єдиний розрахунковий центр для інформування споживачів про житлово-комунальні послуги.
Відповідне рішення було ухвалено 5 червня на засіданні виконавчого комітету Харківської міської ради.
Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
За інформацією міськради, комунальні підприємства "Жилкомсервіс", "Комплекс з вивезення побутових відходів", "Харківводоканал" та "Харківські теплові мережі" припинять розсилати власні квитанції на оплату житлово-комунальних послуг. Тепер вони надаватимуть відповідну інформацію новоствореному сервісу для формування, друку та доставки єдиної квитанції.
Крім того, на засіданні виконкому виконавцям комунальних послуг некомунальної форми власності, які керують багатоквартирними будинками, об'єднанням співвласників багатоквартирних будинків рекомендовано укладати договори про прийом платежів з фінансовими установами, які здійснюють переказ коштів з використанням сервісу "Єдина квитанція".