У Харківській філії "Газмережі" працює контакт-центр. Менеджери центру надають консультації мешканцям області щодо розподілу природного газу.
Про це повідомили у прес-службі компанії.
Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Для зв'язку зі спеціалістами працюють телефони контакт-центру:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
У "Газмережі" попередили, що за іншими номерами консультації не надаються.
"Для швидкого з'єднання із Газмережами потрібно натиснути цифру "8", дочекатися з'єднання з оператором ДК "Нафтогаз України" та попросити з'єднати зі спеціалістом Харківської філії "Газмережі"", - розповіли на підприємстві.
Графік надання консультацій з питань розподілу газу:
- пн-чт з 8-00 до 17-00.
- Пт з 8-00 до 15-45.
Дзвінки оплачуються за тарифами мобільного оператора.