На підприємстві стверджують, що "Мегабанк" не перераховує їм гроші споживачів уже понад два тижні.
Приватне акціонерне товариство "Харківенергозбут" просить споживачів сплачувати рахунки за електроенергію через інші банки. Інформацію про це постачальник опублікував 21 квітня на своїй сторінці у Facebook.
Последние оперативные новости Харькова в нашем Telegram-канале. Подписывайтесь, чтобы быть в курсе самой важной информации
"Як стало відомо, АТ "Мегабанк" зараз переживає не найкращі часи - суспільство перебуває на межі банкрутства і може потрапити під ліквідацію", - пояснили у "Харківенергозбуті".
У "Харківенергозбуті" бояться, що через проблеми у банку гроші харків'ян, які вони перерахували комунальним підприємствам, можуть не дійти адресату.
"Вже з 04.04.2022 до сьогодні на рахунок ПрАТ "Харківенергозбут" не було перераховано коштів, сплачених нашими споживачами за спожиту електричну енергію через АТ "Мегабанк", - повідомив постачальник.
Тому "Харківенергозбут" наполегливо просить споживачів платити за електроенергію через системи електронних платежів інших наших банків-партнерів:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток "ПриватБанку";
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанку;
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток EasyPay;
- сайт чи відділення АТ "Укрпошта";
- мобільний додаток "Харенерго".