В логистическом центре "Евротерминал" планируют развивать железнодорожную инфраструктуру
В мультимодальном логистическом центре "Евротерминал" планируют развивать железнодорожную инфраструктуру и в будущем начать обрабатывать контейнерные поезда. Об этом сообщила администрация компании.
Строительство полноценной инфраструктуры для приема контейнерных поездов на территории "Евротерминала" заложено в стратегических планах развития предприятия. Сейчас, когда "Евротерминал" построил новую железнодорожную ветку, которая связала территорию логистического центра и Одесского порта через станцию "Одесса-Пересыпь", можно приступать к реализации следующего этапа – станции по обработке контейнерных поездов.
Строительство нового 350-метрового участка подъездных железнодорожных путей завершили в январе. Благодаря железной дороге "Евротерминал" сможет принимать миллион тонн грузов в год. Немаловажно, как считает компания "Евротерминал", что эта нагрузка будет снята с одесских дорог.
Помимо загрузки и выгрузки контейнерных составов, "Евротерминал" будет оказывать услуги стаффировки и расстафировки контейнеров, формирования сборных грузов. Обширные складские мощности мультимодального логистического центра позволяют обеспечить длительное хранение порожних контейнеров.
Обработка контейнерных поездов на территории "Евротерминала" обладает рядом преимуществ. Прежде всего – это возможность эффективной эксплуатации составов, их частей и вагонов без дорогостоящих процессов маневрирования. Это способствует своевременной обработке поступающих грузов, росту производительности операций погрузки и выгрузки, а также сокращению простоев ж/д транспорта под грузовыми операциями.
Для "Евротерминала", как логистического оператора, расположенного в тылу крупнейшего контейнерного порта Украины, возможность обслуживать регулярные железнодорожные маршруты для доставки контейнерных грузов откроет новые горизонты для сотрудничества со стейкхолдерами, экспедиторами и перевозчиками.
Железнодорожный сектор контейнерных перевозок в 2020 году испытывал подъем в связи со стремительным ростом фрахтовых ставок на морскую доставку. Значительно подогрела интерес клиентов к железнодорожному транспорту блокировка Суэцкого канала. В результате многие поставщики начали рассматривать альтернативные варианты доставки грузов.
У мультимодальному логістичному центрі "Євротермінал" планують розвивати залізничну інфраструктуру і в майбутньому почати обробляти контейнерні поїзди. Про це повідомила адміністрація компанії.
Будівництво повноцінної інфраструктури для прийому контейнерних поїздів на території "Євротермінал" закладено в стратегічних планах розвитку підприємства. Зараз, коли "Євротермінал" побудував нову залізничну гілку, яка зв'язала територію логістичного центру та Одеського порту через станцію "Одеса-Пересип", можна приступати до реалізації наступного етапу - станції з обробки контейнерних поїздів.
Будівництво нового 350-метрової ділянки під'їзних залізничних колій завершили в січні. Завдяки залізниці "Євротермінал" зможе приймати мільйон тонн вантажів на рік. Важливо, як вважає компанія "Євротермінал", що це навантаження буде знята з одеських доріг.
Крім завантаження і вивантаження контейнерних складів, "Євротермінал" буде надавати послуги Стафірування і расстафіровкі контейнерів, формування збірних вантажів. Великі складські потужності мультимодального логістичного центру дозволяють забезпечити тривале зберігання порожніх контейнерів.
Обробка контейнерних поїздів на території "Євротермінал" має низку переваг. Перш за все - це можливість ефективної експлуатації складів, їх частин та вагонів без дорогих процесів маневрування. Це сприяє своєчасній обробці вступників вантажів, зростання продуктивності операцій навантаження і вивантаження, а також скорочення простоїв ж / д транспорту під вантажними операціями.
Для "Євротермінал", як логістичного оператора, розташованого в тилу найбільшого контейнерного порту України, можливість обслуговувати регулярні залізничні маршрути для доставки контейнерних вантажів відкриє нові горизонти для співпраці зі стейкхолдерами, експедиторами та перевізниками.
Залізничний сектор контейнерних перевезень у 2020 році відчував підйом у зв'язку зі стрімким зростанням фрахтових ставок на морську доставку. Значно підігріла інтерес клієнтів до залізничного транспорту блокування Суецького каналу. В результаті багато постачальників почали розглядати альтернативні варіанти доставки вантажів.
У минулому році контейнери стали тим сегментом, де "Укрзалізниця" нарешті змогла похвалитися позитивною динамікою. Перевезення контейнерів "Укрзалізниці" зросли майже на 11%, а перевезення в складі регулярних контейнерних поїздів - більше ніж на 40%. Були організовані і запущені перші контейнерні поїзди у напрямку Ухань (Wuhan) - Київ (Ліски) і Наньчан (Nánchāng) - Київ (Ліски).
"Контейнерообіг морпортів України на даному етапі становить понад мільйон контейнерів на рік, і 60% перевалки забезпечують контейнерні термінали Одеського порту", - повідомляють аналітики "Євротермінал".
Контейнерні поїзди з Одеси здійснюють регулярні рейси до Києва, Дніпро і Харків. Налагоджена залізничне перевезення контейнерів з Південної Пальміри в країни ближнього зарубіжжя - Молдову, Білорусь, Литву, Латвію, Естонію.
Перевезення контейнерними поїздами вигідно відрізняють мінімальні транспортні витрати, високу безпеку, відсутність обмежень по вазі, можливість перевозити великі контейнерні лоти і широку номенклатуру вантажів - від техніки, хімії та продуктів до зерна і наливу. Їх безперечною перевагою також є чіткий графік відправок та швидкість доставки, оскільки такі склади рухаються без зупинок на сортувальних станціях. У "євротерміналі" впевнені, що в світлі цих причин попит на такі перевезення в майбутньому буде активно рости.
Информация предоставлена в порядке ст. 10 Конституции Украины и ст. 6 Закона Украины О национальных меньшинствах в Украине
Читай все новости Харькова в Facebook и подписывайся на нас в Instagram и Viber.