На перший погляд здається, що сучасні мегаполіси швидко змінюються. Кожного місяця з’являються нові модні заклади, шопінг-моли та розважальні майданчики. Але поміж них, навіть у самісінькому центрі міста, досі є багато занедбаних та незручних локацій: покинуті історичні будівлі, розбиті сходи, вулиці та площі, перетворені на суцільну парковку. Це так звані Урбазаври — міські монстри, замість яких ми могли б мати круті, сучасні, зручні зони відпочинку або громадські простори.
Подолати Урбазаврів і змінити місто на краще реально — варто лише мати бажання до змін. Про це нагадує урбаністична кампанія «Місто VS Урбазаври» за підтримки бренда glo™.
glo™ вірить у головний принцип тактичного урбанізму — в те, що справжня сила починається з локальних трансформацій: створення артпростору в парку біля дому, комфортної зони відпочинку на звичайній вулиці або нового клаптику свіжої зелені у бетонних джунглях. Такі маленькі кроки надихають і дають поштовх до більш глобальних трансформацій. Бренд не є спеціалістом в урбаністиці, проте його «фішка» — влучно поєднувати непоєднувані, на перший погляд, речі. Такі як важливі для суспільства справи, серйозні міські трансформації і розваги та задоволення. Тому glo™ зібрав разом команду, яка зможе подолати Урбазаврів і зробити міста більш комфортними, затишними і сучасними.
Полювання на Урбазаврів стартує у трьох містах: Харкові, Києві та Одесі. Партнери проекту ГО «Міські реформи» допомогли визначити по три найголовніших монстри у кожному місті, щоб ми могли об’єднатися та перетворити їх на добрих, дружніх до людей істот. Головні Урбазаври Харкова — це:
Костюринський провулок, де оселився Парковкозавр. Цей міський простір більше пристосований для автомобілів, ніж для людей. Вулиця перетворилася на парковку, а зони для пересування пішоходів майже відсутні. На його місці може з’явитися перша пішохідна вулиця Харкова, де люди збиратимуться для прогулянок та вечірок.
Зелені сходи на Театральному провулку — Хащозавр. Занедбані сходи заросли деревами та кущами, хоча потенційно можуть стати новим маршрутом для прогулянок та відкрити нову локацію в історичному центрі міста — затишну й охайну.
Пристань на Лопані, Річкозавр. Розбитий спуск до річки в районі Центрального ринку — популярна локація для прогулянок, яка знаходиться у недоглянутому стані. Її можуть перетворити на затишний та комфортний спот, відкривши харків'янам та гостям міста доступ до води.
Щоб обрати локацію для трансформації в рамках кампанії — треба проголосувати за неї одним зі способів:
· на сайті Urban Transformation, обравши Урбазавра, якого хочете змінити на краще;
· в Instagram, знявши Stories з використанням маски обраного Урбазавра і тегнувши сторінку @urbasaurus.
У фіналі результати з сайту та Instagram будуть підсумовані, щоб обрати головну ціль для трансформації у кожному місті.
У кожному місті кампанію підтримали місцеві лідери думок — три крутих інфлуенсери, так звані CITY HEROES, які очолюють одну з трьох команд полювання на Урбазаврів і розповідатимуть про хід подій і зміни локацій на краще. Харків’яни можуть стежити за прогресом в акаунтах Нати Сміріної, Андрія Пальваля та Артема Пивоварова.
Ну а на всеукраїнському рівні суперкоманду змін очолила BIG HERO Леся Нікітюк — найзавзятіша українка, яка точно вже не дасть спуску жодному Урбазавру!
«Урбазаври реально задовбали! Люди хочуть жити в комфортному, сучасному середовищі, мати місце для відпочинку і розваг, зелені парки і класні вулиці. І ми маємо шанс змінити те, що не подобається: разом обрати три локації та задати тренд на трансформацію міст. Хочеш змін — вполюй Урбазаврів разом із нами!»
Для бренда glo™ кампанія «Місто VS Урбазаври» — це поєднання важливої мети та фана, з яким будь-яка справа стає більш приємною. Переваги тактичного урбанізму підкреслюють і партнери, зокрема, Євгенія Дулько, урбаністка, представниця ГО «Міські реформи»: «Часто тактичний урбанізм порівнюють з акупунктурою: це невелике точкове втручання, яке потенційно може вплинути на весь організм міста. Переваги цього інструменту в тому, що його легко використовувати в плані часу і ресурсів. Результати таких проєктів тимчасові, що теж плюс: це залишає можливості для експериментів».
Детальніше про кампанію та голосування можна дізнатися на сайті Urban Transformation.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину