Двухэтажная Skoda может начать курсировать между Киевом и Харьковом до ноября

Новость - Транспорт и инфраструктура - Двухэтажная Skoda может начать курсировать между Киевом и Харьковом до ноября

Новость - Транспорт и инфраструктура - Двухэтажная Skoda может начать курсировать между Киевом и Харьковом до ноября

Транспорт и инфраструктура
05 октября 2016 10:29

Об этом написал глава правления общественной акционерной компании "Укрзализныця" Войцех Бальчун на своей странице в сети Facebook, сообщает "В городе Харьков".

По словам руководителя предприятия, держать его без эксплуатации столько времени было бы минимум небрежностью, а максимум - предметом рассмотрения прокуроров. Электропоезд Skoda должен быть готов к использованию уже 1 ноября.

Из предлагаемых для этого поезда маршрутов "Укрзализныця" сейчас рассматривает такие маршруты: Киев-Полтава-Харьков и Киев-Винница-Хмельницкий-Тернополь-Львов:

Двухэтажная Skoda может начать курсировать между Киевом и Харьковом до ноября фотоДвухэтажная Skoda может начать курсировать между Киевом и Харьковом до ноября фото 1

"Нарешті виводимо з "кущів" багатостраждальний електропоїзд "Skoda". Говорю про необхідність цього з першого тижня свого перебування на посаді. Тримати було такий потяг без руху,– як мінімум, - недбалість, як максимум – предмет інтересу прокурорів. І от тепер друга "Skoda" виходить з ремонту. Цього тижня чеські фахівці проведуть необхідні обстеження і тестування. Служби мають забезпечити її готовність до експлуатації до 1 листопада. Я, правда, хотів би, щоб це сталося вже у двадцятих числах жовтня. До речі, у цьому контексті сьогодні правління прийняло принципове рішення. Передали два електропоїзди "Skoda" з балансу Південної залізниці на баланс Української залізничної швидкісної компанії. Крок логічний – компанія має відповідні технологічні потужності, кваліфікований персонал та необхідний досвід експлуатації швидкісного рухомого складу. Вивчаємо прийнятні варіанти напрямків експлуатації цих потягів. Бо вони мають певні обмеження, зокрема, потребують технічного обслуговування кожні 700 км. Зараз розглядаємо такі маршрути: Київ-Полтава-Харків, Київ-Вінниця-Хмельницький-Тернопіль-Львів. Сьогодні вже маємо пряме сполучення Київ-Львів, дуже коротке - 4.55 у дорозі, з мінімальною кількістю зупинок. Ідея для "Skoda" – задіяти всі проміжні зупинки і доправити пасажирів до названих міст, а звідти вже до Львова. Фахівці УЗ запевняють, достатній пасажиропотік там є. Хоча щодо використання "Skoda" ми готові почути думку і самих пасажирів. Розраховуємо, що це будуть вдалі маршрути, на які вийдуть комфортні і якісні потяги. Особливо з огляду на початок зимового періоду та наближення тих же зимових свят. Служба руху ще працює над розкладом, але зрозуміло, що це будуть денні потяги "Інтерсіті". І останнє. З обігу вивільнимо 18 пасажирських вагонів. Цей рухомий склад піде на напрямок Київ-Херсон. Буде додаткова пара швидкісного поїзда з дзеркальним розкладом."

Это чат – пиши и читай 👇
Ого! ты доскролил до нашего чатбота 😏
Теперь у тебя есть возможность настроить его под себя и узнавать важный контент первым, чтобы рассказывать друзьям
Только почта, только хардкор 🤘
Мы в соцсетях